Uwaga: Peninsula Corridor jest wymagane (jako produkt nabywany osobno), by móc wykorzystać zawartość tego dodatku. Do obsługi ekspresowych połączeń pasażerskich na trasie Peninsula Corridor zamówiono sześć wariantów MP36PH-3C. W czerwono-biało-czarnych barwach, z numerem drogowym 923-928, lokomotywy MP36PH-3C weszły do służby w 2003 roku i przepracowały już dwie dekady na trasie Peninsula Corridor. Lokomotywy MP36PH-3C zostały skonstruowane zgodnie z najwyższymi standardami odporności na zderzenia, mają moc 3600 koni mechanicznych, długość pojazdu to 70 stóp, wysokość 15,5 stopy, a ich waga to ponad 280 000 funtów – mimo to jest to smukła, z rozmachem zaprojektowana maszyna, przywodząca na myśl pociągi Europy. MP36PH-3C zadebiutuje w Train Sim World na trasie Peninsula Corridor, w zestawie z wyposażeniem pasażerskim Bi-Level, doskonale nadającym się do ekspresowych połączeń w obszarze nad Zatoką San Francisco.