Miń granice Nahverkehr Dresden i mknij na zachód do Leipzig w Train Sim World 6! Wybudowana w 1839 roku kolej Leipzig-Dresden była pierwszą długodystansową linią Niemiec i jedną z najstarszych tras w kraju. Wraz z upływem czasu linia zyskała opinię najbardziej zatłoczonej, doczekała się też wielu ulepszeń ze względu na rosnące zapotrzebowanie. Dziś trasa jest jednocześnie nowoczesną siecią pasażerską i ekspresową linią wyposażoną w system LZB. Zostań maszynistą lub konduktorem obsługującym połączenia DB ICE i regionalne w Train Sim World 6. Poznawaj różne trasy pomiędzy Dresden oraz Riesą i rozwiń prędkość, mknąc w stronę Leipzig. Przewoź ładunki, obsługuj połączenia przemysłowe i zarządzaj dużą stacją rozrządową Friedrichstadt. Wyrusz na pokładzie jednego z lokalnych pociągów S-Bahn do Meißen. Spodziewaj się niespodziewanego, bo mogą się przytrafić usterki oraz wydarzenia losowe, a także nasłuchuj ogłoszeń w pociągach i na peronach! Uwaga: W związku z możliwościami konsoli serii Xbox One (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) oraz konsoli Xbox Series S użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Centrum wsparcia Dovetail Games i wyszukaj „Train Sim World 6 FAQ”.