Uwaga: aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z grania, należy nabyć dodatek Train Sim World 4 Compatible: Arosalinie, który jest sprzedawany osobno. Wśród szwajcarskich szczytów, pomiędzy górskimi grzbietami i dolinami mknie trasa Arosa Line. Trasa jest pasażerska, ale obsługuje również wiele przejazdów przemysłowych, w tym przejazdy powiązane z terminalem kruszyw zlokalizowanym obok stacji Arosa. Twoje zadanie to bezpiecznie przewieźć wagony FAC, doczepione z tyłu pociągów pasażerskich, na wysokość 1 km ze stacji Chur do stacji Arosa, dowieźć je do terminalu na rozładunek, a następnie doczepić ponownie i zjechać z nimi z powrotem w dół. Ge 4/4 II pojawi się w dwóch nowych barwach: jako lokomotywa nr 629 Neubau Albulatunnel oraz nr 622 Hakone Tozan Railway. Rozbuduj swoją kolekcję dzięki nowym składom, scenariuszom oraz usługom i wracaj do pracy na klasycznej trasie Arosalinie z pakietem RhB FAC Arosa Aggregates Pack od Rivet Games!