Wejdź na pokład nowoczesnej i potężnej lokomotywy elektrycznej Electro-Motive SD70ACe o mocy 4300 koni mechanicznych, a także zasłużonego modelu EMD SD40-2 o mocy 3000 koni mechanicznych, by przewozić ładunki pomiędzy rozległymi zajezdniami w Cheyenne i Laramie na linii Union Pacific. Nadszedł nowy dzień: linia Sherman Hill zawiera teraz wolumetryczne efekty nieba i świetlne wprowadzone w Train Sim World 3! Celebruj historię amerykańskiej kolei z Train Sim World 3: US Super Bundle! Linia Sherman Hill to 58 mil torów pomiędzy klasycznymi miastami kolejowymi Cheyenne i Laramie w stanie Wyoming, przekraczająca kontynentalny wododział Ameryki na wysokości 8015 stóp. Linia Sherman Hill, z trudnym nachyleniem 1,5 procenta w kierunku zachodnim wzdłuż Laramie Mountains, od dziesięcioleci jest domem największej i najlepszej części floty Union Pacific – lokomotyw spalinowych o wysokiej mocy ciągnących dwupiętrowe wagony towarowe, samochody, ładunek mieszany, węgiel i inne rzeczy.