Usiądź za sterami brytyjskiego BR Class 158 Sprinter. Powstały w latach 90. XX wieku zespół trakcyjny był kręgosłupem brytyjskiej kolei i kursował wszędzie – od Wick do Penzance. Obsługuj lokalne połączenia pociągiem w barwach East Midlands Trains, podziwiając krajobrazy i pędząc za sprawą technologii Cummins. Pędź przez miasta legendarną lokomotywą HST. Również opatrzona kolorowymi barwami EMT jednostka HST to światowej sławy maszyna, która od ponad 40 lat jest flagową lokomotywą połączeń Intercity w Wielkiej Brytanii. Przeżyj na nowo czasy VP185 i obsługuj dalekodystansowe połączenia ekspresowe lokomotywą EMT. Kursuj pociągami pasażerskimi pomiędzy trzema miastami, wykonuj zadania na trasie bądź po prostu obserwuj pociągi z ulubionego punktu widokowego. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki kreatorowi scenariuszy oraz kreatorowi barw i udostępniaj twórczość poprzez Creators Club.