Wszyscy na pokład! Wskocz do wykonanego na specjalne zamówienie i pracowitego pociągu West Midlands Railway BR Class 323, aby zgłębić współczesną zatłoczoną sieć komunikacyjną w Birmingham. W ciągłym użyciu od ponad 25 lat Class 323 słynie z wyjątkowego wdzięku, szybkich osiągów i unikalnej konstrukcji. Linia Cross-City Line obfituje w pomniki historii i kultury. Jedną z ciekawszych stacji na linii jest Bournville, siedziba fabryki czekolady Cadbury. Sama fabryka przyciąga 100 000 turystów, a ponieważ to tylko 1 z 25 stacji na trasie, łatwo dostrzec znaczenie i popularność linii. Jedź pociągami pomiędzy Lichfield Trent Valley, Redditch i Bromsgrove, wykonuj zadania na trasie bądź po prostu obserwuj pociągi z ulubionego punktu widokowego. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki kreatorowi scenariuszy oraz kreatorowi barw i udostępniaj twórczość poprzez Creators Club.