Doświadcz fal wzgórz i widokowej wsi kolei Great Western na pokładzie klasycznych brytyjskich lokomotyw spalinowych dzięki trasie West Cornwall Local: Penzance – St Austell & St Ives firmy Rivet Games. Cornish Main Line – otwarta w 1867 roku – wije się przez ten krajobraz, łącząc Kornwalię z resztą krają. Brunel pierwotnie zbudował tę linię ze swoim „szerokim rozstawem” na 7 stóp, ale w 1892 roku przebudowano ją do standardowego formatu. Dla obszarów, do których nie dociera ta linia główna, stworzono całą sieć odnóg obsługujących lokalne społeczności. Przykładem jest odnoga St Ives Bay Line. Twoim zadaniem jest obsługa różnych połączeń na tej pięknej trasie. Będziesz przewozić pasażerów przez kornwalijską wieś w połączeniach lokalnych i jeździć w tę i z powrotem wzdłuż odnogi St Ives lokomotywą BR Class 150/2 Regional Railways. Możesz tu też podjąć się wyzwania połączeń towarowych biegnących przez wzgórza, używając lokomotywy BR Class 37/5.