Doświadcz emocji towarzyszących jeździe przez trudne zakręty i po stromych zboczach, obsługując ruchliwe połączenie pasażerskie w sercu Szwajcarii. Nowoczesne tabory i systemy czekają w S-Bahn Zentralschweiz: Luzern – Sursee od studia Rivet Games! Projekt S-Bahn Szwajcaria Centralna został utworzony w 2004 r. i miał na celu połączenie różnych linii regionalnych jeżdżących na obszarze Lucerny i Zugu w jedną sieć pasażerską. Linia S1 obejmuje tory dawnej kolei Olten-Luzern, która powstała w 1856 r Dziś jest równie ważna, jak w przeszłości, pełniąc rolę korytarza pasażerskiego łączącego miasta z kantonu Luzerny. Wejdź na pokład często jeżdżącej na tej trasie współczesnej lokomotywy SBB RABe 523. Dobrze wykorzystaj jej szybkie przyśpieszenie, komfort obsługi i nowoczesny system sygnalizacji kabinowej ETCS, obsługując rozmaite połączenia między Luzerną a Sursee.