Doświadcz jednej z najpopularniejszych tras Wielkiej Brytanii łączącej stolicę z najstarszą nadmorską stacją Anglii przez Gatwick Airport, węzeł transportowy o charakterze międzynarodowym. Bez względu na to, czy pojedziesz pasażerskim Southern, czy ekspresem Gatwick Express, w grze Train Sim World 2: Rush Hour – Pociąg osobowy do Londynu czeka na ciebie cała masa osób do przewiezienia. Brighton Main Line, powstała w latach 40. XIX wieku, to ważna linia kolejowa na południu Anglii. Trasa ta, wychodząca ze stacji London Victoria i zatrzymująca się na przystankach Clapham Junction, East Croydon i Gatwick Airport, jest rdzeniem sieci osobowej Southern, obejmującej dziesiątki połączeń w każdej godzinie. Transportuj pasażerów z przedmieść południowego Londynu i Wschodniego Sussex do samego serca miasta. Poczuj emocje związane z połączeniami non-stop dla turystów udających się nad morze i międzynarodowych podróżnych, a wszystko to w nowoczesnych składach Southern BR Class 377/4 i Gatwick Express BR Class 387/2.