Train Sim World 2: Rush Hour Season Ticket
Emocje sięgają zenitu, gdy perony wypełniają się pasażerami chcącymi dotrzeć do domu. Przejmij kontrolę nad pociągami na trzech ikonicznych trasach, które zostaną kolejno wydane tego lata, za sprawą Rush Hour Season Ticket: BOSTON – PROVIDENCE: Obsługuj najbardziej ruchliwą i najszybszą pasażerską linię kolejową w Stanach Zjednoczonych i wykaż się opanowaniem, realizując połączenia Amtrak i MBTA. RIESA – DRESDEN: Opanuj w pełni dwie drogi wychodzące z Dresden Central i prowadzące przez wiejskie tereny Saksonii. Trzymaj się zróżnicowanego rozkładu jazdy na pokładzie nowoczesnych składów DB i MRCE. LONDON VICTORIA - BRIGHTON: Czeka na ciebie jedna z najbardziej ruchliwych linii kolejowych w Wielkiej Brytanii. Zachowaj spokój, realizując różne połączenia pasażerskie za sterami pociągów Southern i Gatwick Express. Przejmij kontrolę w Train Sim World 2: Rush Hour.