Trailmakers - Space Upgrade
Zdobądź Trailmakers - otwartą grę typu sandbox do budowy w otwartym świecie, która zawiera w sobie pakiet Space Voyager z dwoma dodatkowymi funkcjonalnymi blokami oraz zestawem kosmetycznych przedmiotów o futurystycznym wyglądzie, by w pełni doświadczyć atmosferę prawdziwej przestrzeni kosmicznej.