Trailmakers: Pakiet dla entuzjastów
Ten zestaw zawiera: - Pakiet nakryć głowy - Pakiet skórek - Pakiet skórek 2 Oprócz wspomnianej zawartości otrzymasz również naszą dozgonną wdzięczność za udzielone wsparcie. Zakup tego zestawu przyczynia się do rozwoju gry Trailmakers i przyszłych gier studia Flashbulb. Dziękujemy za wsparcie :)