Trailmakers: Zawartość do pobrania Zestaw skórek
Ta zawartość do pobrania obejmuje pięć pięknych nowych skórek do bloków w Trailmakers: Kamuflaż, Cegła, Drewno, Świecąca i Metal. Po nałożeniu dowolnej z tych skórek na blok możesz ją pokolorować, aby zmienić barwę świecenia, połyskliwość metalu, typ drewna itp. Środki ze sprzedaży zestawów skórek pomagają w rozwoju Trailmakers i przyszłych gier studia Flashbulb. Dziękujemy za wsparcie :) Skórki można nałożyć na następujące bloki: blok 1x2, blok 1x3, blok 1x4, blok 2x4, blok 2x2x2, blok 4x8, walec 1x1x2, płytki ekranujące oraz wszystkie bloki w kategorii Aerodynamika. Skórki nie zmieniają właściwości fizycznych bloków w grze, pełnią wyłącznie rolę kosmetyczną. Gracze, którzy nie mają tej zawartości do pobrania, nie mogą edytować pojazdu, w którym użyto powyższych skórek, ale są w stanie nim jeździć. Aby edytować pojazd wykorzystujący skórkę bloków, której nie posiadasz, musisz usunąć bloki z daną skórką lub ją kupić.