Tower of Guns
Tower of Guns to dynamiczny shooter FPS z gatunku „bullet-hell” z losowo generowanymi poziomami i przeciwnikami, wspomagaczami, walkami z bossami oraz mnóstwem przedmiotów i broni do odblokowania. Nigdy nie wiesz, czego się możesz spodziewać! To doskonała pierwszoosobowa rozgrywka dla graczy, którzy uwielbiają strzelać, walczyć z gigantycznymi bossami, zbierać łupy oraz ulepszać zdolności i broń do szalonych poziomów! Chwyć wyrzutnię rakiet, zastosuj modyfikację strzelby, wykonuj setki podwójnych skoków i dotrzyj na szczyt tytułowej wieży Tower of Guns! - Unikalna rozgrywka dzięki losowo generowanym poziomom. - Setki broni, modyfikacji, zdolności i atutów. - Niezliczone tajemnice. - Ekscytujące walki z bossami. - Globalny ranking będący wyznacznikiem dokonań graczy.