Tour de France 2023
NOWOŚCI W TOUR DE FRANCE 2023 - Wszystkie 21 oficjalnych etapów Tour de France 2023 - Zaktualizowano notowania kolarzy i ekip kolarskich - Dodano nowe notowania zwinności i jazdy w średnich górach - Dodano nowe „grupetta” podczas wyścigu - Dodano nowe wyzwania w trybie Race of the Moment - Dodano specjalne koszulki dla „najbardziej walecznego” kolarza i najlepszej ekipy - W celu zapewnienia większego realizmu udoskonalono zachowanie kolarzy i trajektorię jazdy - Zaktualizowano elementy wyposażenia i sprzęt oficjalnych marek- WYKORZYSTAJ MOCNE STRONY SWOICH KOLARZY Aby dodać jeszcze więcej realizmu i różnorodności w walce o zwycięstwo w Tour de France, wprowadzono statystyki zwinności oraz jazdy w średnich górach. W zależności od wybranego zawodnika granie i kierowanie kolarzem jest teraz inne. Łatwiej osiągnąć maksymalną prędkość i wybrać trudną trajektorię jazdy kolarzem takim Wout van Aert niż Primožem Rogličem. Trzeba jednak zachować ostrożność, ponieważ im niższa statystyka zjazdu i zwinności kolarza, tym bardziej wymagające sterowanie! WYRÓŻNIJ SIĘ W STAWCE Aby wprowadzić większą głębię do podstawowej rozgrywki w Tour de France 2023, dodano w tym roku dwie nowe koszulki. Można teraz ubrać koszulkę dla „najbardziej walecznego”, a także koszulkę dla najlepszej ekipy. Udowodnij, że zasługujesz na te wyróżnienia i pokaż prawdziwą klasę! Podobnie jak w prawdziwym wyścigu kolarze mogą formować tzw. „grupetta”, aby stworzyć grupę ucieczkową albo jechać wspólnie za peletonem, dzięki czemu są w stanie zredukować straty czasowe na trudnych etapach i zachować energię na kolejne dni albo końcówkę wyścigu. PŁYNNIEJSZE WYŚCIGI W Tour de France 2023 dokonano zmian mechaniki w zakresie trajektorii jazdy i kolizji, aby łatwiej było poruszać się w peletonie. Dzięki powyższym usprawnieniom można skuteczniej zmieniać pozycję i lepiej przygotować się do rywalizacji na finiszu. Wszystkie notowania zostały zaktualizowane w oparciu o wyniki uzyskiwane przez kolarzy w ostatnim sezonie, aby lepiej odzwierciedlały rzeczywistość i postawę zawodowych kolarzy we wcześniejszych wyścigach. Zaktualizowano również tryb Race of the Moment, dodając dla zapewnienia większej różnorodności nowe wyzwania, wyścigi oraz elementy optymalizacji. Dostępny jest również nowy tryb: Downhill of the Moment.