Torchlight II
Zagraj w Torchlight II na Xbox One i otrzymaj ekskluzywnego towarzysza „Płomienny Chochlik”. Wielokrotnie nagradzana gra akcji RPG wraca większa i lepsza niż kiedykolwiek! Torchlight II zabierze Cię z powrotem do dziwacznego, dynamicznego świata pełnego krwiożerczych potworów, cennych łupów i złowrogich sekretów – i, po raz kolejny, los tego świata leży w Twoich rękach! Torchlight II to gra dynamiczna, zabawna i wypełniona po brzegi akcją i skarbami. Wyrusz na przygodę w pojedynkę lub załóż internetową drużynę razem ze znajomymi.