Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
ROZGRYWKA PODWÓJNEGO AGENTA, ROZGAŁĘZIONA FABUŁA Poczuj nieubłagane napięcie i szokujące dylematy pracy podwójnego agenta. Graj po obu stronach i dokonuj krytycznych wyborów pomiędzy sprzecznymi celami NSA i terrorystów. Ty decydujesz, kogo wspierasz, a kogo sabotujesz. Zrób, co trzeba, nie zdradź swojej przykrywki i zyskaj zaufanie terrorystów. Twoje działania bezpośrednio wpływają na fabułę i rozgrywkę, co prowadzi do dramatycznie różnych zakończeń. KLASYCZNE DZIAŁANIE W UKRYCIU I MODYFIKOWANY SPRZĘT Ciesz się klasyczną rozgrywką z działaniem w ukryciu, z której znana jest seria Splinter Cell. Została ona teraz ulepszona poprzez modyfikowane prototypowe gadżety i uzbrojenie, w tym wzbogacony noktowizor. Wszystko zależy od twoich wyborów i umiejętności dywersyjnych. ŚWIAT MIĘDZYNARODOWEGO WYWIADU Podróżuj od Szanghaju przez Cozumel, aż po serce Ameryki, gdzie miastom takim jak Nowy Jork czy Los Angeles zagrażają niszczycielskie plany terrorystów. IMMERSYJNE OTOCZENIE Wykonuj misje pod wodą wśród lodowej kry, podczas oślepiających burz piaskowych i w miejscach pełnych pyłu i dymu. Uwaga: funkcje online tej gry nie są już wspierane. Tryby wieloosobowy i współpracy nie działają.