Poznaj wojskową grę akcji rozgrywającą się w zróżnicowanym i nieprzyjaznym otwartym świecie, w którą możesz grać solo lub z maksymalnie trzema innymi osobami w trybie współpracy. Zdobądź odpowiednie wyposażenie, by przetrwać na Auroi. Dzięki pakietowi operatora otrzymasz ekskluzywną skórkę survivalową dla M4A1 wraz z materiałami do ulepszenia broni oraz sporą liczbę monet Duchów na zakup dodatkowego sprzętu i przedmiotów do personalizacji w grze. Zawiera: – Skórka survivalowa dla M4A1 – Ulepszenie karabinu szturmowego Mk 1 – Ulepszenie karabinu szturmowego Mk 2 – 2800 monet Duchów Zmierz się z najsilniejszymi przeciwnikami i ciesz się prawdziwym doświadczeniem społecznościowym w Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint.