UbisoftStrzelanki
Zdobądź 2400 monet Duchów + 400 dodatkowych. Monety Duchów służą do zakupu przedmiotów personalizacyjnych dla postaci oraz broni, pojazdów i elementów pozwalających oszczędzić czas.