Tiny Troopers: Global Ops
Globalna wojna! Baczność! Tiny Troopers POWRACAJĄ w Global Ops, szybkim twin-stick shooterze! Twoja misja? Poprowadź elitarny oddział zaprawionych w boju specjalistów przez epicką kampanię z ponad 40 misjami w 6 strefach! Zabierz żołnierzy na wybuchowe bitwy przez palące pustynie – gęste, parne dżungle i najmroźniejsze tundry! Wieloosobowa rozgrywka międzyplatformowa! Połącz siły z maksymalnie czterema graczami w sieci dzięki rozgrywce międzyplatformowej! Na komputerze czy konsoli możesz walczyć solo lub w sieci z 2 do 4 oddziałami! Dzięki globalnym tablicom liderów możesz łączyć umiejętności specjalne, w tym naloty, drony, pakiety stymulacyjne i posiłki, aby przytłoczyć przeciwników! Jeśli obawiasz się gry w sieci, zgarnij 2 do 4 przyjaciół i graj w trybie lokalnej kooperacji! Przygotuj broń! Wyposaż się w śmiercionośną broń, w tym karabiny, wyrzutnie rakiet, miotacze ognia i strzelby szturmowe, lub dostań się do helikoptera i zamontuj ciężkie karabiny maszynowe, aby zniszczyć swoich wrogów! Awansuj! Realizuj cele i zdobywaj PD, aby ulepszać broń, rangę i umiejętności żołnierzy w kwaterze głównej. Personalizuj ich wygląd przy pomocy nowych mundurów, głów, odcieni skóry i akcesoriów lub zwiększ ich przeżywalność i skuteczność w walce! Wrogowie Twoi wrogowie są dobrze wyposażeni, zorganizowani i gotowi do walki! Oprócz zaciętych walk z bossami zmierz się z najgroźniejszym przeciwnikiem w Trooperach, zaawansowaną SI kontrolującą hordy dronów, powstańców i najemników! Przystosuj się i przetrwaj Żołnierze zawsze odpowiadają na wezwanie! Wykonuj różne cele: ratuj VIP-ów, realizuj misje likwidacyjne, znajduj i niszcz oraz przetrwaj fale przeciwników! Adaptuj się do pola bitwy z dodatkowymi celami pobocznymi i ukrytymi do wykrycia i ukończenia!