KlabaterAkcja i przygoda
Tin Can: Jesteś zwykłym członkiem programu kosmicznego w swojej kolonii. Opuszczasz Marsa na pokładzie dużego statku transportowego, który w połowie podróży ku nowym światom ma krytyczną awarię reaktora. Czas spędzony w symulatorze nie przygotował cię na tak tragiczną sytuację! Teraz dryfując w swojej kapsule ratunkowej – bez żadnych możliwości kontynuowania podróży nadświetlnej – zdajesz sobie sprawę, że nie ma łatwego wyjścia z tej sytuacji. Wykaż się sprytem, aby naprawić systemy w podobny sposób, w jaki budujesz i naprawiasz własny komputer – poprzez wymianę i naprawę poszczególnych komponentów. Przy odrobinie szczęścia możesz w końcu znaleźć bezpieczną przystań. Starward Rogue: Starward Rogue to strzelanka typu bullet hell twin-stick. Przebij się przez Megalith, labirynt rogue-lite umieszczony w boku gwiazdy. Dostosuj swojego mecha za pomocą szerokiej gamy broni, dodatków i ulepszeń. Przygotuj się na niebezpieczeństwa czyhające w głębinach lochu. Kultowy klasyczny twin-stick w stylu Isaaca, którego szukałeś i prawdopodobnie przegapiłeś!