Tides of Tomorrow: Delta Agent Pack
Cywilizacja Delt opanowała niewyobrażalną technologię. Agenci Delt stanowili elitarną formację, wykorzystywaną tylko do misji, które były zbyt niebezpieczne dla kogokolwiek innego. Kontynuuj dziedzictwo Delt, pływając po oceanie, i zdecyduj o losach świata na czas! Oto zawartość tego kosmetycznego DLC: – Strój Delta Agent – taktyczny ubiór przeznaczony tylko dla najlepszych. Stworzony z myślą o optymalnej wydajności nawet w najtrudniejszych warunkach. – Łódź Delta Agent – szybka jednostka wyposażona w najnowocześniejszą technologię, zdolna do przetrwania nawet na najbardziej nieprzyjaznych wodach.