Thunder_Paw
Grasz małym szczeniaczkiem o imieniu Thunder. W jeden słoneczny dzień na polanie w pobliżu domu nastąpiła straszna eksplozja. Matka i ojciec - krzyczał Thunder, biegnąc do domu, ale w domu nikogo nie było. Znalazł jedynie notatkę w której było napisane, że jego rodzice zostali porwani. Dzielny Thunder postanowił ocalić rodziców i dowiedzieć się kto za tym wszystkim stoi. Platformówka pikselowa z przyjemnym dla oka otoczeniem i interesującym zarządzaniem. Ciekawe i różnorodne poziomy. Kilka rodzai broni. 5 rodzajów biomów. Po przejściu większej ilości poziomów - obowiązkowa walka z bosem.