Thirsty Suitors
Outerloop Games przedstawia Thirsty Suitors – grę o kulturze, związkach, rodzinnej presji i wyrażaniu samej siebie. Czy Jala poradzi sobie z wymagającymi rodzicami, pogodzi się z byłymi i naprawi nadszarpnięte więzi przyjaźni przed ślubem siostry? Czy będzie gotowa na zbliżającą się nieuchronnie wizytę Nani, przerażającej i krytykanckiej matrony przewodzącej rodzinie? W trakcie historii opowiadanej w grze Jala będzie stawiała czoła swoim byłym podczas epickich, turowych bitew.