Rozpocznij swoją myśliwską przygodę dzięki zestawowi Hunting Starter Bundle, który zawiera podstawową wersję gry theHunter: Call of the Wild oraz arsenał, który utoruje Ci drogę do sukcesu. Zestaw zawiera również rezerwat pełen dzikich zwierząt w Górach Skalistych. Witamy w najpopularniejszej grze myśliwskiej na świecie, zapewniającej niezapomniane wrażenia, którymi co miesiąc zachwycają się miliony graczy. W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI: Podstawowa wersja gry theHunter: Call of the Wild: Poczuj atmosferę polowania i poznaj zapierający dech w piersiach szeroki, otwarty świat. Bloodhound: Ten kompetentny i wierny towarzysz z łatwością podejmie trop krwi nawet w najgęstszym buszu. Modern Rifle Pack: Niezależnie od tego, czy polujesz na drobną zwierzynę, czy groźne drapieżniki, te wszechstronne, półautomatyczne sztucery mają wystarczającą siłę ognia. Silver Ridge Peaks: Poluj na różnorodną zwierzynę w sercu południowej części Gór Skalistych.