Powiększ swój arsenał o kolekcję nowoczesnych sztucerów! Niezależnie od tego, czy polujesz na drobną zwierzynę, czy groźne drapieżniki, te wszechstronne, półautomatyczne sztucery mają wystarczającą siłę ognia. Każdy karabin jest dostępny w dwóch wersjach wizualnych oraz jest kompatybilny z szeroką gamą celowników. Modern Rifle Pack zawiera: - ZARZA-15 .22LR: Wyposażony w komorę na amunicję .22LR i specjalną, 16-calową lufę. Odpowiedni na małe zwierzęta. - ZARZA-15 .223: Wyposażony w komorę na amunicję .223 i specjalną, 20-calową lufę. Odpowiedni na średnie zwierzęta. - ZARZA-10 .308: Wyposażony w komorę na amunicję .308 i specjalną, 24-calową lufę. Odpowiedni na duże zwierzęta.