Avalanche StudiosSymulatoryStrzelankiAkcja i przygodaStrategiczne
Zdobądź Hunting Starter Pack i zapewnij sobie jeszcze lepsze doznania! W SKŁAD PAKIETU WCHODZI: Bloodhound: Ten kompetentny i wierny towarzysz z łatwością podejmie trop krwi nawet w najgęstszym buszu. Modern Rifle Pack: Niezależnie od tego, czy polujesz na drobną zwierzynę, czy groźne drapieżniki, te wszechstronne, półautomatyczne sztucery mają wystarczającą siłę ognia. Silver Ridge Peaks: Poluj na różnorodną zwierzynę w sercu południowej części Gór Skalistych. Na jelenie kanadyjskie, sarny, bizony i niedźwiedzie czarne!