Zapoluj na naprawdę dużą zwierzynę wraz z pakietem Hunter Power. To zestaw trzech niepowtarzalnych sztucerów z zamkiem czterotaktowym, znanych z precyzji strzału i potężnej siły rażenia. Nowe bronie Każda z broni wykorzystuje dwa typy amunicji i jest kompatybilna z różnymi celownikami. Tsurugi LRR .338 Poczuj przyjemny ciężar jednego z najbardziej uwielbianych sztucerów długodystansowych. Tę idealną do oddawania precyzyjnych strzałów broń wyposażono w odłączany magazynek mieszczący pięć naboi. To świetny wybór, jeśli zamierzasz ruszyć tropem dużej lub niebezpiecznej zwierzyny. Malmer Magnum 7 mm Prawdopodobnie najbardziej popularny sztucer w dziejach ludzkości. Syntetyczna kolba oraz lufa ze stali węglowej czynią ten karabin wyjątkowo lekkim i wszechstronnym, a myśliwi z całego świata doskonale wiedzą, że na tej broni naprawdę można polegać. Olsson Model 23 Każdy cal tego nowoczesnego, czterotaktowego sztucera został skrupulatnie zaprojektowany i rzetelnie wykonany. Najwyższej jakości materiały oraz karbowany mechanizm ryglowy zapewniają płynność działania, a amunicja .308 Win, kolba z włókna węglowego i lufa ze stali nierdzewnej sprawiają, że to doskonały wybór na zwierzynę średniego i dużego rozmiaru. Nowe przedmioty kosmetyczne Pakiet Hunter Power zawiera również nowe skórki typu Paint, Spray, Material i Camo, za pomocą których spersonalizujesz wygląd swoich broni.