Zbieraj sprzęt i ruszaj! Pakiet dodatków DLC Essentials zawiera wszystko, czego potrzebuje myśliwy na początku swojej przygody. Wyrusz w teren na quadzie, udaj się na wędrówkę z wiernym psem myśliwskim i nowym sztucerem oraz pozwól wszystkim podziwiać twoje trofea w domu myśliwskim Saseka Safari. Strażnicy Conni i Doc załatwili również namioty turystyczne i maskujące – idealnie nadadzą się do eksploracji Hirschfelden i Krainy Jezior w Layton. Ten pakiet zawiera: Quady: Aby zachęcić do eksploracji rezerwatów, strażnicy zezwolili na poruszanie się quadami. Dzięki nim myśliwi oraz turyści będą mogli odkryć jeszcze więcej ukrytego piękna, bawiąc się przy tym doskonale! Tents and Ground Blinds: Strażnicy rezerwatu, Conni i Doc, otrzymali nową dostawę sprzętu – w tym namioty turystyczne i maskujące! Idealnie nadają się do polowania w Hirschfelden, jak i w Krainie Jezior w Layton. Bloodhound: Stwórz więź na całe życie z nowym towarzyszem! Twój czworonóg może pomóc ci wytropić zranioną zdobycz po zapachu krwi, gdy zabierzesz go ze sobą na szlak. Saseka Safari Trophy Lodge: Jeśli szukasz miejsca, gdzie można wystawić na pokaz swoje trofea i ulubione bronie, to dom myśliwski Saseka Safari będzie dla ciebie idealny. Nowoczesny i praktyczny domek w stylu safari łączy w sobie piękno i prostotę. Połączenie drewna i strzechy stanowi idealne tło dla trofeów. Modern Rifle Pack: Powiększ swój arsenał o kolekcję nowoczesnych sztucerów! Niezależnie od tego, czy polujesz na drobną zwierzynę, czy groźne drapieżniki, te wszechstronne, półautomatyczne sztucery mają wystarczającą siłę ognia. Każdy karabin jest dostępny w dwóch wersjach wizualnych oraz jest kompatybilny z szeroką gamą celowników.