Witamy w Górach Nowej Anglii! Bierz swój sprzęt i ruszaj na eksplorację majestatycznych Appalachów! W cieniu gór podążaj tropem nowych wielkich okazów, odkryj trzy udoskonalone modele zwierząt i odwiedź starego przyjaciela w tej uroczej lokalizacji. Poluj w niesamowitych okolicznościach przyrody Góry Białe znajdują się w północnych Appalachach i zajmują mniej więcej jedną czwartą stanu New Hampshire, jak również zachodnią część stanu Maine. Ta mapa obejmuje górzyste i zróżnicowane rejony, stanowiąc doskonały obszar do zwiedzania dla myśliwych. Spędź niezapomniane chwile w lesie, nad rzeką lub nad jeziorem. Następnie znajdź odpowiednie miejsce, schowaj się i obserwuj dziką przyrodę. Będzie to doskonała okazja do podziwiania wyjątkowych okoliczności przyrody dookoła… Odkryj udoskonalone modele zwierząt i bogate tereny wiejskie Przemierzając wyżyny i lasy gór Nowej Anglii, myśliwi będą mieli wyjątkową szansę zaobserwować trzy wielkie okazy. Dodatkowo w rezerwacie będzie można spotkać zwierzęta z udoskonalonymi modelami. Te ulepszenia dotyczą szlachetnego mulaka białoogonowego, pięknego lisa rudego oraz majestatycznego łosia. Nie będą to łatwe cele – zwierzęta mają do dyspozycji bardzo zróżnicowany teren, w którym potrafią doskonale się ukryć. Stare drzewostany, cieki wodne i krajobraz ukształtowany przez lodowiec doskonale komponują się z rozległymi lasami liściastymi i zjawiskowymi formacjami skalnymi w tle. Niezależnie od tego, czy wolisz poczekać na zwierzę na górskich halach, czy może w lasach liściastych lub iglastych, sceneria Nowej Anglii pozwoli ci zaczerpnąć relaksu i odetchnąć pełną piersią. Zaplanuj wyprawę, ustal taktykę Góry Nowej Anglii są pełne życia. Przed wyruszeniem na szczyty myśliwi muszą dokładnie opracować plan działania. Możesz wybrać się wyłącznie w poszukiwaniu wielkiego okazu lub po prostu ruszyć w las i eksplorować okolicę. Gracze mogą personalizować wygląd swoich ulubionych broni za pomocą dwóch dodanych elementów kosmetycznych, aby nadać broni niekłamanego charakteru New Hampshire. To doskonały sposób, aby pochwalić się swoim wyposażeniem przed innymi, zanim wyruszysz w dzicz w poszukiwaniu nieuchwytnej i prestiżowej zdobyczy.