Poznaj labradora retrievera, Twojego wiernego towarzysza polowań! Towarzysz, na którego możesz liczyć Twój czworonożny przyjaciel przyniesie za Ciebie króliki, zające oraz ptactwo wodne i lądowe, dzięki czemu nie musisz co chwilę przerywać swojego polowania. Gdy wydasz swojemu towarzyszowi odpowiednie polecenie, posłusznie przyniesie upolowaną zwierzynę zgodnie z ustalonym priorytetem, począwszy od tej, w którą celujesz. Odkrywajcie wspólnie dzicz i czerpcie radość z polowania! Stwórz trwałą więź Umocnij więź z Twoim psem, głaszcząc go, dając mu smakołyki i wspólnie się bawiąc. Zwiększaj jego umiejętności, zabierając go na łowy. Gdy nadejdzie czas powrotu do domku myśliwskiego po całym dniu polowania, Twój wierny towarzysz zawsze będzie tam na Ciebie czekał z merdającym ogonem. Wyjątkowy towarzysz Nadaj swojemu psu imię, wybierz jego umaszczenie i rozdysponuj jego cechy, aby jak najlepiej pasowały do Twojego stylu polowania. Możesz nawet zakupić kilka psów, dzięki czemu szybko wybierzesz tego, z którym w danej chwili chcesz udać się na polowanie. Możesz wybrać psa lub suczkę labradora retrievera oraz jedno z siedmiu umaszczeń: czarne, żółte, czekoladowe, srebrne, węglowa czerń, lisia czerwień i szampan.