The Walking Dead: Ostatni Sezon
Clementine wykazała się talentem przetrwania i nieugiętym duchem. Rozpoczyna się ostatni rozdział jej podróży. Po latach tułaczki pełnej zmagań z żywymi i nieumarłymi opuszczona szkoła może stać się jej domem. Utrzymanie go będzie miało swoją cenę. Clem musi stworzyć sobie życie i stać się przywódcą, pilnując AJ-a, osieroconego chłopca, dla którego jest ostatnią namiastką rodziny. Ten porywający i emocjonalny ostatni sezon pozwoli ci ukształtować swoje relacje z innymi ocalałymi, walczyć z nieumarłymi i zakończyć opowieść Clementine.