Po szokujących wydarzeniach w „Ties That Bind: Part Two” Javier z trudem próbuje znaleźć sobie miejsce w dopiero co zjednoczonej rodzinie. Tymczasem rośnie napięcie za murami Richmond. Czy Clementine i reszta grupy zwrócą się przeciwko Javierowi? Może nadszedł czas wyboru między rodziną, w której się urodziłeś, a rodziną, którą stworzyłeś. Trzeci odcinek pięcioczęściowej gry. Zakup tej dodatkowej zawartości wymaga The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.