The Ultimate FMV Bundle 2
Wales Interactive is proud to offer the ultimate bundle for their very best FMV games! Featuring Night Book, Who Pressed Mute on Uncle Marcus? Bloodshore, Five Dates and I Saw Black Clouds in one bundle! NIGHT BOOK Night Book to interaktywny thriller o tłumaczce, która zostaje podstępem nakłoniona do przeczytania starożytnej księgi, wskutek czego przyzywa do domu demona. WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? Fascynująca, filmowa zagadka kryminalna ze zwrotem akcji. Ktoś próbował zamordować wujka Marcusa. Biorąc udział w corocznym quizie rodzinnym ujawnij prawdę i spróbuj go uratować, zanim będzie za późno. BLOODSHORE Bloodshore to interaktywny film akcji opowiadający o transmitowanej w telewizji „battle royale” pomiędzy sławnymi streamerami, prezenterami i więźniami z celi śmierci. Kontrolujesz losy Nicka, podupadłego aktora, który walczy o nagrodę pieniężną mogącą odmienić jego życie. FIVE DATES Vinny, milenial pochodzący z Londynu, w trakcie lockdownu spowodowanego pandemią koronawirusa, po raz pierwszy dołącza do aplikacji randkowej. Dysponując pięcioma potencjalnymi żeńskimi dopasowaniami, Vinny musi zdobyć się na odwagę, aby umówić się na randkę wideo z wieloma różnymi osobowościami jak np. Mandip Gill (Doctor Who) i Georgia Hirst (Wikingowie). I SAW BLACK CLOUDS Po niespodziewanej śmierci bliskiej przyjaciółki Kristina wraca do rodzinnego miasta w poszukiwaniu odpowiedzi i odkrywa ciąg mrocznych sekretów. I Saw Black Clouds to interaktywny thriller psychologiczny o wielowątkowej fabule, w którym pojawiają się postacie o nadprzyrodzonych zdolnościach. Already have one FMV but not the other? With this bundle, pay nothing on the game you already own but still receive discount on the other!