The Turing Test
Test Turinga jest pierwszą osobą, układanka, który bada zjawiska świadomości i podważa sens ludzkiej intuicji. Przejmij kontrolę nad Ava Turinga, inżynier na Międzynarodowej Agencji Kosmicznej (ISA) oraz postępów poprzez historii opowiedzianej introspekcji i moralności jednocześnie odsłaniając ukryte tajemnice Europa. Wkrocz do ludzkich zagadek interakcji Test Turinga i uzbroić się w logiczny i metodycznego myślenia. Podjęcia badań wykonane w taki sposób, że tylko człowiek mógł ich rozwiązania. W rozwijającej się historii w oparciu o naturalną potrzebą ludzkości w celu zbadania, ochrona i przetrwanie; Gracze szukać głębiej skorupą lodu rdzenia Europa jest i przekroczyć granicę między człowiekiem a maszyną. Zbadaj prawdę bazy badawczej ISA na księżyc Jowisza Europa. Rozwiązuj zagadki za pomocą narzędzie manipulacji Energii (EMT), aby przekazać władzę się z jednego obiektu i do drugiego. Moc i przejąć kontrolę nad sztucznie inteligentnych maszyn, manipulować gigantyczne struktury i rozwiązywania złożonych zadań; Wszystkie tkaniny w wielowarstwowej historii oparte na ludzkim walce do kontroli. Test Turinga można doświadczyć jedynie za pośrednictwem interaktywnego medium gier wideo. Test Turinga iskry swoje synapsy do działania w tym elektryzującą nowej układance pierwszej osoby, a gracze poznają prawdziwy koszt zachowaniu ludzkiej moralności.