The Sinking City Remastered
Horror lovecraftowski w nowym świetle. Remaster The Sinking City w Unreal Engine 5 podkreśla niezwykłą atmosferę gry dzięki fantastycznej oprawie wizualnej i poprawionej rozgrywce. Zanurz się w tajemnicach Oakmont i poznaj miasto które utonęło w głębinach obłędu. Najważniejsze punkty remasteru: - Oświetlenie globalne Lumen oraz ray tracing - Tekstury 4k i dodatkowe szczegóły otoczenia - Dwa tryby: Wydajność (więcej klatek na sekundę) oraz Jakość (lepsza oprawa wizualna) - Tryb fotograficzny - Poprawione sterowanie, walka, balans rozgrywki, tłumy, oraz samouczki Opis gry: The Sinking City to gra przygodowa opowiadająca o śledztwie w otwartym świecie inspirowanym uniwersum mistrza powieści grozy, H.P. Lovecrafta. Częściowo zatopione Oakmont opanowują nadprzyrodzone siły. Wcielasz się w rolę prywatnego detektywa, którego zadaniem jest odkrycie prawdy o tym, co przejęło władzę nad miastem… i umysłami jego mieszkańców. Filary gry: - Przytłaczająca atmosfera inspirowana uniwersum H.P. Lovecrafta. - Olbrzymi otwarty świat, który można przemierzać pieszo, łodzią lub w skafandrze do nurkowania… - Możliwość wielokrotnego przejścia gry dzięki systemowi otwartego śledztwa: każdą sprawę można rozwiązać na kilka sposobów – istnieje kilka potencjalnych zakończeń zależnych od twoich działań. - Szeroki wachlarz uzbrojenia z lat 20., który posłuży do walki z istotami rodem z koszmaru. - Dbaj o zdrowie psychiczne, aby odkryć prawdę kryjącą się za szaleństwem.