The Serpent Rogue
The Serpent Rogue to gra akcji i przygody, w której eksplorujesz średniowieczny świat fantasy, poznajesz tajniki alchemii i oswajasz dzikie stworzenia. Grając jako tajemniczy alchemik zwany Strażnikiem, będziesz warzyć eliksiry do obrony krainy przed przeraźliwym Wężowym Łotrem! ODKRYJ NIEZNANE Wężowy Łotr zapanował na szczycie Góry Morbus. Jego zło szybko się rozprzestrzenia i grozi zagładą całej krainy. Twoim zadaniem jako Strażnika jest stawić czoła Wężowemu Łotrowi i zaprowadzić pokój na tych ziemiach. Przemierzaj całą mapę, odkrywaj tajne przejścia i gromadź wiedzę, która pomoże Ci w obliczu nadchodzącej katastrofy. WARZ ELIKSIRY I EKSPERYMENTUJ Używając umiejętności alchemicznych, eksperymentuj z różnymi składnikami, aby stworzyć niesamowite eliksiry, każdy o niepowtarzalnych właściwościach. Przyjmuj misje od mieszkańców przeklętej krainy i zdobywaj zasoby niezbędne do dalszych zmagań. KAŻDA CZYNNOŚĆ MA KONSEKWENCJE Każda czynność ma ciekawe konsekwencje. Trzymając zbyt wiele stworzeń w jednym miejscu, zwabisz krwiożerczych żniwiarzy. Niepogrzebani martwi przyciągną pożerające zwłoki upiory. Jeśli będziesz składować za dużo przedmiotów w jednym miejscu, przyciągniesz rozprzestrzeniające zarazę szkodniki. EWOLUUJ Przeistaczaj się w różne stwory, warz eliksiry, które zmienią Twoje ciało, dadzą Ci specjalne zdolności i pomogą osiągnąć idealną harmonię ludzkich i zwierzęcych cech.