The Nom: Monster Madness
Z tym DLC odblokujesz: - pastelową różową skórkę - czarno-białą skórkę - nuklearną skórkę - lawową skórkę - skórkę RGB - skórkę z białym gradientem - skórkę z czarnym gradientem - maskującą skórkę - skórkę w szkocką kratę - formę kaktusa - formę globusa - formę lampionu - formę toalety - formę samochodu - formę piłki - formę głośnika - formę gitary - formę popcornu - formę dystrybutora wody - formę lampki nocnej - dodatkowe 7500 gotówki i 500 klejnotów Zmień wygląd swojego potwora, aby stał się jeszcze straszniejszy, i odblokuj nowe obiekty, w które możesz się przemieniać.