The Nom: Complete Edition
Twoja nowa potężna forma pozwala ci chodzić po ścianach, pochłaniać naukowców, aby rosnąć, przemieniać się w przedmioty i zlewać się z otoczeniem, kiedy jesteś poza polem widzenia ludzi! Twoim celem jest odnalezienie i pokonanie dr Viala, aby odzyskać ludzką postać. Zmierz się z zaciekłymi strażnikami i potężnymi bossami, którzy zrobią wszystko, aby powstrzymać cię przed osiągnięciem celu! Funkcje: - wybierz jedną z 15 unikalnych skórek i spraw, by twoi wrogowie drżeli ze strachu na twój widok! - unikaj wzroku wrogów i w razie potrzeby przemieniaj się w 11 nowych obiektów, aby uniknąć wykrycia - wykorzystaj dodatkowe 7500 monet, aby jeszcze szybciej kupować skórki, ataki lub ulepszenia! - wydaj dodatkowe 500 klejnotów, aby natychmiast rozbudować swoją bazę obserwacyjną - pokaż dominację, korzystając z różnych ataków, takich jak rzucanie wrogami, ich wysadzanie lub taranowanie! - wspinaj się po ścianach i atakuj z góry! - ulepsz swój pancerz, prędkość poruszania się, szybkość wzrostu oraz ładowanie gorączki, aby zwiększyć przewagę nad wrogami! - bij własne rekordy na poziomach bonusowych. Strącaj strażników w przepaść, aby zajść jak najdalej, ale uważaj, bo ziemia usuwa ci się spod nóg! - rzuć sobie wyzwanie i przejdź poziomy w Trybie skradania, na których musisz uciec niezauważony! Uwaga, tutaj nie możesz atakować! - zdobywaj klucze znajdowane na poziomach i otwieraj skrzynki z nagrodami Zwiedzaj świat pełen niebezpieczeństw i tajemnic, torując sobie drogę przez kolejne poziomy. Wykorzystaj spryt i siłę, aby pokonać wszystkie czekające cię wyzwania! Czy zdołasz pokonać dr Viala i ponownie stać się człowiekiem?