The Lamplighters League - PC Edition
Skradaj się, kradnij i wdawaj się w strzelaniny w pełnym przygód pulpowym świecie The Lamplighters League! Podróżuj po ekscytujących miejscach na całym globie i przechytrz swoich wrogów w strategicznej walce turowej. Jeśli dobrze rozegrasz swoje karty, może nawet uratujesz świat! Harebrained Schemes, twórcy Shadowrun Trilogy i BATTLETECH stworzyli dla was całkowicie nowy świat osadzony w alternatywnej wersji lat 30. XX wieku, w którym tyraniczny kult zwany Banished Court jest blisko zdobycia władzy nad światem. Od tysiącleci jedynym, co stało pomiędzy tą złowieszczą kliką, a ich planami, była grupa bohaterskich uczonych znanych jako The Lamplighters League. Niestety najlepszych z najlepszych już nie ma, więc teraz wszystko zależy od najlepszych z najgorszych. Zwerbuj drużynę wyrzutków i łajdaków z wyjątkowymi zdolnościami i niezapomnianymi osobowościami, aby ścigać Banished Court na skraj świata w mieszance infiltracji w czasie rzeczywistym, taktycznej walki turowej i napędzanej przez bohaterów fabuły pełnej przygód i intryg. Stylowe połączenie strategii i fabuły - Kieruj zespołem wyjątkowych, dynamicznych postaci, opanuj ich specjalne zdolności taktyczne oraz role w drużynie. Poznaj ich historie i świat, który zamieszkują, zabierając ich na misje — każdy wyrzutek wnosi do walki swój własny styl w formie wyjątkowych technik, które potrafią przechylić szalę w walce. - Poznaj ekscytujące miejsca i badaj pole bitwy, zanim zrobi się gorąco: przekradaj się obok wrogów podczas infiltracji w czasie rzeczywistym, szybko i niepostrzeżenie eliminuj słabszych wrogów oraz strategicznie rozmieść swój oddział, aby zyskać przewagę w boju. - Używaj każdego atutu i nieczystego zagrania, jakie mają w zanadrzu twoi agenci, w ekscytującej walce turowej. Zapewnij członkom zespołu zaawansowane umiejętności oraz wyposaż ich w sprzęt i ulepszenia, aby dotrzymywać kroku rosnącemu zagrożeniu ze strony Banished Court! Ścigaj się z czasem, aby powstrzymać koniec świata - Ścigaj Banished Court w świecie alternatywnej wersji lat 30. XX wieku, począwszy od stoczni i pustyń, aż po dżungle, zarówno miejskie, jak i dzikie. Zarządzaj swoimi wyborami na skalę globalną, aby powstrzymać wrogów przed spełnieniem ich szalonych zamierzeń! - Werbuj nowych sojuszników spośród najlepszych z najgorszych: szukaj przestępców i wyrzutków na całym świecie oraz przeciągaj ich na swoją stronę, zanim zrobi to Banished Court! - Każda misja zapewnia drużynie nowe zasoby i rozwija jej zdolności, jednak zachowaj ostrożność: stres i obrażenia odciskają swoje piętno! Czy uda ci się powstrzymać Banished Court przed odmienieniem świata według ich chorych żądz? Dowiedz się tego w grze... The Lamplighters League and the Tower at the End of the World!