The Jackbox Party Pack 8
Informacje o zestawie The Jackbox Party Pack 8 Ósma odsłona uwielbianej serii Jackbox Party Pack jest już dostępna! Pięć nowych zabawnych gier ożywi najbliższy wieczór gier, przyjęcie świąteczne, happy hour czy rozmowę wideo. Nie są potrzebne żadne dodatkowe urządzenia – aby ze sobą zagrać, gracze używają tylko swoich telefonów lub tabletów! Jest was dużo? Możecie grać nawet w 10 osób i mieć aż 10 000 widzów. Zestaw Jackbox Party Pack 8 jest obecnie dostępny tylko w języku angielskim. Gra nie obsługuje dobierania graczy online, ale nadal można brać w niej udział zdalnie, korzystając ze streamingu na żywo lub narzędzi do wideokonferencji. Informacje o grach Drawful Animate (3–10 graczy) – to żyje! Gra w zgadywanie z okropnymi rysunkami i komicznie błędnymi odpowiedziami powraca w wielkim stylu. W odnowionej wersji gracze tworzą zapętlone, dwuklatkowe animacje oparte na dziwnych, losowych tytułach. The Wheel of Enormous Proportions (2–8 graczy) – ciekawostki jeszcze nigdy nie były tak niebotyczne! Fantastyczne, mistyczne Koło rzuca wyzwania związane z różnymi ciekawostkami. Zwycięzcy otrzymują kawałki oblicza Koła i szansę na wygraną za każdym emocjonującym obrotem. Na koniec jeden gracz otrzyma od wielkiego Koła odpowiedź na swoje najbardziej palące pytanie. Job Job (3–10 graczy) – używaj słów innych uczestników, aby stworzyć unikalne i zabawne odpowiedzi na klasyczne pytania zadawane podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Rywalizujcie między sobą i przekonajcie się, kto zostanie zatrudniony! The Poll Mine (2–10 graczy) – gra ankietowa, w której chodzi o CIEBIE! Podzielcie się na drużyny i zobaczcie, komu uda się uciec z jaskini wiedźmy! Gracze szeregują swoje odpowiedzi na trudne pytania, a następnie muszą odgadnąć, jak odpowiedziała grupa jako całość. Jak dobrze znasz swoich znajomych? Weapons Drawn (4–8 graczy) – gra oparta na dedukcji, w której każdy jest zarówno mordercą, jak i detektywem. Gracze rysują wskazówki, ukrywając litery ze swoich imion na rysunkach broni. Potrafisz rozwiązać tajemnicę morderstwa i jednocześnie nie dać się złapać innym?