Poznaj dwie intensywne historie z motywem pracy w jednej kompletnej kolekcji obejmującej gry The Green Light oraz Before Exit: Supermarket. W The Green Light, pierwszoosobowej grze z gatunku horroru, śledzisz losy Freda uciekającego od nędznej pracy, by odpowiedzieć na tajemniczy głos z radia wzywający go w stronę odległej latarni morskiej. Następnie sprawdź swoją spostrzegawczość w Before Exit: Supermarket, stanowiącym połączenie elementów roguelike, zagadek logicznych i symulatora chodzenia, gdzie musisz wykonać każde zadanie związane z zamknięciem sklepu, zanim Twój surowy szef Cię zwolni. Przełączaj się między strachem psychologicznym a wymagającym zarządzaniem sklepem w dowolnym momencie dzięki temu wciągającemu zestawowi.