Ten pakiet walutowy zawiera 14 300 (11 000 + 3 300 premii) jednostek waluty do wykorzystania w grze. Waluta służy do zakupu nowego sprzętu dla golfisty, opłacenia wpisowego do lukratywnych wydarzeń Społeczności Internetowej, wnoszenia zakładów w rozgrywkach Skins i nie tylko.