The FMV Collection 2
LATE SHIFT Late Shift to thriller kryminalny wykonany w technice FMV. Zmuszony do napadu w Londynie musisz wybrać własną ścieżkę w tym interaktywnym filmowym doświadczeniu z rozgałęziającymi historiami, prowadzącymi do siedmiu zakończeń. To decyzje kreują ciebie. THE SHAPESHIFTING DETECTIVE Detektyw Shapeshifting to gra FMV polegająca na odtwarzaniu ról bohaterów zaangażowanych w tajemnice morderstwa i ustalenie sprawcy. Wciel się w detektywa, dotrzyj do źródła morderstwa, wchodząc w role każdej osoby. Nawet kolejnej ofiary. THE BUNKER Bunkier jest kompletnym doświadczeniem live-action, nakręcony w nieużywanym bunkrze przeciwatomowym ze scenariuszem napisanym przez twórców Wiedźmina, SOMA i Broken Sword. Gwarantuje je niesamowita obsada z Adamem Brownem (Hobbit), Sarah Greene (Dom grozy) i Grahamem Foxem (Gra o Tron).