The Bunker
Jako ostatniego pozostałego przy życiu w bunkrze przeciwatomowym, codzienna rutyna Jana jest jedyną rzeczą, która trzyma go przy zdrowych zmysłach. Ale kiedy alarm się wyłącza, jego umysł zaczyna dążyć do samodestrukcji. Wybierz się w podróż do dawno zapomnianych miejsc, odzyskaj stłumione wspomnienia z dzieciństwa i odkryj mroczne sekrety bunkra. Bunkier jest kompletnym doświadczeniem live-action, nakręcony w nieużywanym bunkrze przeciwatomowym ze scenariuszem napisanym przez twórców Wiedźmina, SOMA i Broken Sword. Gwarantuje je niesamowita obsada z Adamem Brownem (Hobbit), Sarah Greene (Dom grozy) i Grahamem Foxem (Gra o Tron).