The Falconeer
Pokolenia zdrady i toksycznych decyzji wirują w otchłani wraz ze starciem frakcji. Zostań sokolnikiem i poszybuj po niebie na potężnym, śmiertelnie niebezpiecznym ptaku wojennym. Odkryj sekrety zagubione na morzu, pomagając lub przeszkadzając różnym frakcjom i klanom rozsianym po całym The Great Ursee. Skorzystaj z wielu klas sokolników z indywidualnymi statystykami, bronią i ptakami wojennymi, które można ulepszać, wygrywając bitwy, wykonując zadania, odkrywając sekrety lub stosując mutageny czy skandowania. Używaj oceanicznych prądów termicznych i energii, aby nurkować, robić uniki, beczki oraz skręcać, uzyskując przy tym przewagę. The Falconeer to gra zawierająca szybkie, brutalne walki powietrzne i szczegółową eksplorację niesamowitego otwartego świata fantasy, osadzonego nie tylko ponad chmurami, ale także wśród fal i w głębinach oceanu. DZIAŁA NAJLEPIEJ Z KONTROLEREM.