Łowca
Wzbij się w niebiosa na upierzonym wężu i pokaraj wrogów ognistym deszczem zemsty dzięki pakietowi zawartości „Łowca”. Zawiera nową klasę gracza „łowca z Mongress” ze smoczym wierzchowcem ormirem, ekskluzywnym zestawem naprowadzanych rakiet z piropojemników i dodatkowymi strojami awatara.