The Complex
The Complex – interaktywny thriller science fiction z Wales Interactive, znanego z takich produkcji jak Late Shift, The Bunker i The Shapeshifting Detective. Po niezwykle groźnym ataku na Londyn, przeprowadzonym z użyciem broni biologicznej, w zamkniętym laboratorium uwięzionych zostaje dwóch naukowców. W pomieszczeniu zaczyna brakować powietrza. Przystępujesz do rozgrywki w trybie „wybierz własną przygodę”, a Twoje działania oraz relacje z innymi postaciami prowadzą Cię do jednego z ośmiu ekscytujących finałów. Po zakończeniu leczenia ofiar ataku chemicznego w totalitarnie rządzonym stanie Kindar dr. Amy Tenant staje się autorytetem w dziedzinie technologii nanokomórkowej. Nagle Londyn obiega zatrważająca wieść o cywilu wymiotującym krwią, którego tożsamość nie jest tak zupełnie przypadkowa. Amy i jej bliski przyjaciel zostają uwięzieni w nieprzebytym kompleksie laboratoryjnym, kolebce postępu naukowego, skrywającym niezwykle niebezpieczną tajemnicę.