Death Match Love Comedy!
Wyznania miłości – wybuchowe konsekwencje! Twórcy Raging Loop przygotowali szaloną powieść wizualną, pełną slapstickowego humoru, okultyzmu i uczuć! Pierwszoroczniak Kei Yagi ma usłyszeć wyznanie miłości nie od jednej, ale dwóch koleżanek z klasy, gdy nagle wybucha! Choć ten wstępny incydent był jedynie iluzją, chłopak odkrywa ciążącą na nim tajemniczą klątwę. Gdy po raz kolejny usłyszy wyznanie miłości, naprawdę eksploduje i umrze! Dlaczego na Keim ciąży klątwa? Kto mu to zrobił? Chłopak stara się rozwikłać tę tajemnicę przy wsparciu znajomych z klasy, ale musi równocześnie unikać tsunami miłości otaczających go rozszalałych dziewczyn! Kei przetrwa czy też dopadnie go jego wybuchowe przeznaczenie?