The Bundle of Wonders
W skład pakietu wchodzą: Fort Triumph Gra strategiczna łącząca turowy system walki spod znaku XCOM z eksploracją świata rodem z serii HOMM. Buduj miasta, zdobywaj artefakty, ulepszaj herosów i kształtuj swoje otoczenie! Metamorphosis Pewnego dnia budzisz się przemieniony w małego robaka. W tym samym czasie twój przyjaciel Joseph zostaje aresztowany z nieznanych powodów. By go ocalić i znaleźć odpowiedzi, których poszukujesz, musisz wyruszyć na wyprawę przez świat równie dziwny i nieznajomy jak twoje nowe ciało. Użyj sprytu, by odkryć prawdę i odzyskać swoje życie. Tools Up! Tools Up! ekscytująca gra kooperacyjna, w której sprawdzisz swoje umiejętności remontowe i pracy zespołowej. Maluj ściany, odrywaj tapety i przesuwaj kanapy, ścigając się z czasem! Red Wings: Aces of the Sky Bądź świadkiem narodzin, rozwoju i upadku Czerwonego Barona - największego asa lotniczego I wojny światowej. Dołącz do jego szwadronu lub odważ się z nim zmierzyć. Weź udział w wyjątkowych bitwach powietrznych i poznaj historię pilotów, których odwaga graniczyła z szaleństwem. Zaproś znajomego i razem stańcie do walki ze szwadronami wroga w trybie kooperacji! Paradise Lost Co wydarzyło się w bunkrze? Paradise Lost to narracyjna gra przygodowa osadzona w postapokaliptycznej Polsce. Wejdź do niezwykłego podziemnego świata gdzie retrofuturystyczna technologia miesza się ze słowiańskimi mitami i odkryj jego tajemnicę.